Susa Web Tools
پرسپولیس
  پرسپولیس
 

    
پرسپولیس                         

                           

منوي اصلي
درباره وبلاگ
((اول با نام خدای مهربان)) به وبلاگ من خوش آمدید حتماً به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید راستی نظر یادتو نره اگه خواستین وبلاگ منو لینک کنید و به من نظر بدید که من وبتونو لینک کنم . آدرس وبم: hossein77.LoxBlog.Com نویسنده:حسین حیدری
نويسندگان
موضوعات
باشگاه های لیگ برتر
پيوندهاي روزانه
آرشيو مطالب
امکانات وب

پيوندها
اس ام اس عاشقانه
وبلاگ طرفداران پرسپولیس
به وبلاگ شهر شال خوش آمدید
سرزمینی که خیلی با حاله
آینه کاری و هنر آینه
نظرسنجی/اخبار/داربی 75
مرجع خبری رئال مادرید
محمد مرادی
لوکس عماد
وبسایت برای مسی / انگلیسی
وبسایت رسمی کریس رونالدو / انگلیسی
تیم فوتبال شهدای خطه ی علویان
ثانیه به ثانیه با اخبار پرسپولیس
نتایج کاملاً زنده
گالری کاغذ دیواری پرسپولیس
افتخارات باشگاه پرسپولیس
تاریخچه ی باشگاه پرسپولیس
هر هفته آپدیت
خلیل شهر _ خلیل سیتی
تابناک ورزشی
جدول کامل نقل و انتقالات سال 1391
مرجع خبری پرسپولیس
کانون هواداران پرسپولیس تهران
کانون هواداران ارتش سرخ
کانون هواداران استفراغی ها
داستان رویداد و دنیای عکس
هواداران حسین کعبی
welcome
دانلو آهنگ های علی پیشرو.رضا
برگزیده ترین وبلاگ برای همه
فیلم و موزیک
وبلاگ دونفره ی بارسا و رئال
بارسا
مسی
وبلاگ تفریحی باشگاه بارسلونا
سایت هوادارن رئال در ایران
مرجع خبری رئال مادرید
کانون هواداران رئال مادرید
رئال مادرید
اس ام اس
ایسنا
welcome
پرسپولیس ارتش سرخ آسیا...سردار بزرگ اسیا
تبادل لینک
کانون هواداران منچستر یونایتد
جستجوگر هوشمند خبری / خبر فارسی
وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ آلمان
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال سال1391 ورزش3
اخبار ورزشی
فیلم و سریال
فوتبال2012
وبلاگ من
ارباب حسین
ستاره ی سرخ
سیب های سرخ
ورزشی
پرسپولیس های عقدا
لیست تمام لوکس بلاگ
پرسپولیسته
فوتبال
بازیکن
حضرت علی
ورزش3
کانون هواداران پرسپولیس
هواداران11سرخ آسیا
ورود بیدلان ممنوع
فوتبال
آشنایی با رئال و پرسپولیس
تبریک به عشق
موسسه نمایش-تست بازیگری -ثبت نام بازیگر
شهیدا زنده اند
روزنامه ی بارسلونا
مسی پرسپولیس
العربیه
بروسلی
ali82
موسسه قرآنی خلیل شهر
پزشکی و سلامت
دوستیابی تهران
سلوک مهدوی
بدوبدو
دنياي خنده
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس و آدرس hossein77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ
خبر گذاری رسمی پرسپولیس
طراح قالب

Design By : Soroush Abbasi
Powered By
LoxBlog.COM
آمار وب

تعداد بازديدها:

RSS بلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1414
بازدید کل : 123188
تعداد مطالب : 276
تعداد نظرات : 430
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
کد برنامه ونتایج بازی های لیگ برتر ایران برای خبرگزاری فوتبال لیگ برتر ایرانwww.mozagod.mihanblog.com

کد موس پیروزی:تک کد

| Copy Right By: MihanDownload | | Contact: Admin.MihanDownload@gmail.com | | This post created by: farshad.sjafm@gmail.com | Download Link From MihanDownload ( ORCS MUST DIE ) : http://rapidshare.com/files/2745989294/ORCS%20MUST%20DIE-_www.mihandownload.com_.part2.rar http://rapidshare.com/files/2003302350/ORCS%20MUST%20DIE-_www.mihandownload.com_.part1.rar http://rapidshare.com/files/4050100070/ORCS%20MUST%20DIE-_www.mihandownload.com_.part3.rar کد موزیک می خوای؟
اسپانسر
تبلیغات

 لبته فقط در ايران نيست كه بازوبند كاپيتاني مي‌تواند جنجال‌ساز شود و حتي پيش آمده در ليگ‌هاي مطرح اروپايي هم بازيكنان برسر همين يك تكه پارچه با هم اختلاف پيدا كنند. خيلي‌ از بازيكنان تمايل زيادي دارند با بستن بازوبند، به نفر اول تيم تبديل ‌شوند و جلوتر از همه وارد زمين شود.

 

در اين ميان خيلي از بازيكنان با شرط كاپيتاني قرارداد امضا مي‌كنند كه در نوع خود واقعا جالب است. البته بازيكناني هم هستند كه تمايل چنداني به بستن بازوبند ندارند و سعي مي‌كنند از اين يك تكه پارچه فرار كنند. اين دسته از بازيكنان اعتقاد دارند بازوبند كاپيتاني مسووليت مي‌آورد و هركسي نمي‌تواند از پس اين مسووليت‌ها بربيايد.

 

در سال‌هاي دور بازوبند كاپيتاني حتما بايد بر بازوي قديمي‌ترين بازيكن تيم بسته مي‌شد اما در حال حاضر مدتي است قضيه فرق كرده و اين سرمربي است كه با توجه به تفكراتش كاپيتان را مشخص مي‌كند. به‌طور مثال عده‌اي از مربيان به هيچ‌عنوان بازوبند را به دروازه‌بان نمي‌دهند، چرا كه معتقدند كاپيتان تيم بايد در ميانه زمين حاضر باشد. در فوتبال ايران خيلي‌ها هنوز با اين مساله كنار نيامده‌اند. در ليگ برتر بازيكناني كه كسوت بيشتري دارند، هرطورشده بازوبند را مي‌خواهند و اين مساله جنجال‌هاي بزرگي را رقم مي‌زند. براي ليگ دوازدهم هم از اين جنجال‌ها كم نداشته‌ايم. حالا با شرايط موجود در آستانه شروع فصل جديد مروري بر كاپيتان‌هاي تيم‌هاي مختلف خواهيم داشت.

 

پرسپوليس
1 - مهدي مهدوي كيا
2 - علي كريمي
3 - جواد كاظميان

 

در نيم فصل اول ليگ يازدهم علي كريمي كاپيتان اول پرسپوليس بود و با توجه به فيكس بودنش در تركيب، در اغلب بازي‌ها بازوبند را در اختيار داشت. با بازگشت مهدوي كيا به پرسپوليس در نيم فصل دوم، حرف و حديث‌هاي زيادي در مورد كاپيتاني قرمزپوشان مطرح شد. در ابتدا مهدوي كيا عنوان كرد بازوبند كاپيتاني را نخواهد بست چون برايش خوش يمن نيست اما علي كريمي در اولين بازي نيم فصل دوم در انزلي به زور بازوبند را بر بازوي او بست.

 

شكست پرسپوليس در انزلي باعث شد مهدوي كيا يكبار ديگر از بستن بازوبند پشيمان شود اما اتفاقات داربي همه چيز را تغيير داد. كاپيتان سابق تيم ملي در اواخر بازي وارد زمين شد و با اصرار كريمي بازوبند را بست. قرمزپوشان در آن بازي باخت 2 بر صفر را با پيروزي 3 بر 2 عوض كردند تا مشخص شود كاپيتاني مهدوي كيا خيلي هم بد يمن نيست. با توجه به نيمكت نشيني‌هاي مهدوي كيا در نيم فصل دوم، علي كريمي در اكثر بازي‌ها كاپيتان تيم بود مگر اينكه موشك در جريان بازي به زمين مي‌آمد. در ليگ يازدهم 2 بازيكن ديگر هم كاپيتاني پرسپوليس را تجربه كردند. وحيد هاشميان و محمد نصرتي بازيكناني بودند كه فصل گذشته خيلي كوتاه بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را بر بازو بستند. با تمديد قرارداد مهدوي كيا و كريمي حالا اين 2 بازيكن در ليگ دوازدهم هم كاپيتان‌هاي اول و دوم قرمزپوشان هستند. با توجه به جدايي هاشميان، در فصل آينده جواد كاظميان كاپيتان سوم پرسپوليس خواهد بود. حميدرضا علي‌عسگري و هادي نوروزي هم كاپيتان‌هاي بعدي قرمزپوشان خواهند بود.

 

استقلال
1 - مهدي رحمتي
2 - مجتبي جباري
3 - پژمان منتظري

 

استقلال در ليگ يازدهم كاپيتان ثابتي نداشت. در نيم فصل اول بازوبند در اختيار فرهاد مجيدي بود. با رفتن شماره 7، اميرآبادي كاپيتان اول استقلال شد اما چون مهره فيكس تيم نبود در اغلب بازي‌ها جباري بازوبند مي‌بست. با مصدوميت جباري بازوبند براي چند بازي به محسن يوسفي رسيد اما با نيمكت نشيني او بازهم كاپيتان استقلال تغيير كرد.

 

پژمان منتظري، آرش برهاني و مهدي رحمتي هم بازيكناني بودند كه كاپيتاني استقلال در ليگ يازدهم را تجربه كردند. جالب اينكه در فصل گذشته حتي شريفات هم كاپيتاني استقلال را براي چند دقيقه تجربه كرد. در پايان ليگ يازدهم اميرآبادي استقلال را ترك كرد و جباري هم در آستانه جدايي از جمع آبي‌پوشان قرار گرفت. در اين ميان چند استقلالي قديمي هم مثل اميرحسين صادقي و سياوش اكبرپور به تيم سابق‌شان برگشتند تا جنجالي اساسي بر سر بازوبند شكل بگيرد. از طرفي صادقي و اكبرپور براي گرفتن بازوبند ادعا داشتند و در مقابل بازيكناني مثل منتظري و رحمتي هم با توجه به جايگاه‌شان، خود را براي كاپيتاني مستحق مي‌دانستند. در اردوي آماده‌سازي استقلال در تركيه حرف و حديث فراواني بر سر بازوبند به وجود آمد. در ابتدا از تركيه خبر رسيد امير قلعه‌نويي، پژمان منتظري را به عنوان كاپيتان اول تيمش براي ليگ دوازدهم انتخاب كرده، اما اين خبر از سوي سايت باشگاه تكذيب شد.

 

مسوولان باشگاه استقلال در تهران اعلام كردند رحمتي به عنوان كاپيتان اول تيم انتخاب شده است تا مشخص شود درگيري‌ها سر بازوبند در استقلال جدي است. بعد از اين مساله بود كه داستان شرط كاپيتاني رحمتي براي تمديد قرارداد رسانه‌اي شد تا ماجرا وارد فاز جديدي شود. با بازگشت استقلال از تركيه، امير قلعه‌نويي و علي فتح‌ا...زاده مصاحبه‌هاي زيادي انجام دادند و اعلام كردند منتظري خودش تصميم گرفته بازوبند را به رحمتي بدهد. اين حرف و حديث‌ها كماكان ادامه داشت و حتي در اين ميان اكبرپور هم مصاحبه‌اي انجام داد و عنوان كرد اگر به كسوت باشد، كاپيتان واقعي او است نه منتظري. جالب اينكه در اين ميان جباري هم به استقلال بازگشت تا يك مدعي جديد براي كاپيتاني پيدا شود.

 

البته بعد از بازگشت جباري شنيده شد كماكان رحمتي كاپيتان اول آبي‌ها است. اين ماجرا ادامه داشت تا اينكه بحث حضور نكونام و مجيدي هم در استقلال جدي شد. حالا به نظر مي‌رسد هر كدام از اين دو بازيكن به استقلال بيايند، بازوبند را در اختيار مي‌گيرند و در صورتي كه هر دو بازيكن استقلالي شوند، بازوبند به مجيدي مي‌رسد. در صورت منتفي شدن حضور نكونام و مجيدي، بازوبند استقلال در ليگ دوازدهم در اختيار رحمتي خواهد بود و او كاپيتان اول تيم است. بعد از رحمتي، جباري كه فصل گذشته با حضور رحمتي بازوبند را مي‌بست، كاپيتان دوم تيم است و در غياب او بازوبند به منتظري خواهد رسيد. صادقي و اكبرپور، كاپيتان‌هاي بعدي استقلال خواهند بود.

 

سپاهان
1 - محرم نويدكيا
2 - حسين پاپي
3 - مهدي جعفر پور

 

در سال‌هاي اخير محرم نويدكيا هميشه و هميشه كاپيتان اول زردپوشان بوده و تنها مصدوميت بازوبند را به بازيكنان ديگر رسانده است. فصل گذشته هم نويدكيا كاپيتان اول زرد پوشان بود و خيلي كم روي نيمكت نشست. در غياب محرم اين محسن بنگر بود كه با توجه به سابقه‌اش در سپاهان بازوبند كاپيتاني را بر بازو مي‌بست. در طول فصل بازيكناني مثل حسين پاپي و مهدي جعفرپور هم كاپيتاني سپاهان را تجربه كردند. براي ليگ دوازدهم كماكان نويدكيا كاپيتان اول پرافتخارترين تيم تاريخ ليگ برتر خواهد بود. اين بازيكن قراردادش را با زرد پوشان اصفهاني تمديد كرده و سال آينده هم در همين تيم توپ خواهد زد.

 

بعد از نويدكيا حسين پاپي با سابقه ترين بازيكن سپاهان است و به اين ترتيب او كاپيتان دوم سپاهان در فصل پيش رو خواهد بود. بعد از نويدكيا و پاپي، مهدي جعفرپور كاپيتان سوم زردپوشان است.در غياب اين 3 بازيكن اولويت براي بستن بازوبند با احمد جمشيديان خواهد بود.

 

به نظر مي‌رسد در ليگ دوازدهم جنجال خاصي بر سر بازوبند كاپيتاني سپاهان شكل نگيرد و اين در حالي است كه در سال‌هاي نه چندان دور جنگ‌هاي شديدي سر بازوبند در تيم اول اصفهان شكل مي‌گرفت. با حضور بازيكناني مثل نويدكيا، عقيلي و بنگر هميشه حرف و حديث در مورد كاپيتاني سپاهان مطرح بود، اما حالا با رفتن ستاره‌ها، اوضاع حسابي آرام شده است.

 

تراكتورسازي
1 - مرتضي اسدي
2 - محمد نصرتي
3 - مهدي كياني

 

فصل گذشته امير قلعه نويي تصميم گرفت بازوبند كاپيتاني تراكتورسازي را به مرتضي اسدي بدهد. در طول فصل اسدي مهره فيكس تراكتورسازي بود و در اكثر بازي‌ها بازوبند كاپيتاني را بر بازو بست. فصل گذشته كاپيتان دوم تراكتوري‌ها مهدي كياني بود كه به دليل محروميت و مصدوميت در اغلب بازي‌ها غايب بود و از همين رو محمد ابراهيمي كاپيتان دوم تراكتوري‌ها به حساب مي‌آمد. ماجراي كاپيتاني تراكتورسازي براي ليگ دوازدهم كمي پيچيده شده اما به نظر مي‌رسد كماكان اسدي كاپيتان اول تيم باشد. با بازگشت نصرتي به تبريز كه در ليگ‌هاي نهم و دهم كاپيتان اول تراكتورسازي بود، حرف و حديث‌هايي در مورد كاپيتاني اين تيم براي فصل پيش رو مطرح شد. در اين بين بود كه نصرتي رسما اعلام كرد بازوبند را به هيچ عنوان از اسدي نمي‌گيرد و او را به عنوان كاپيتان قبول دارد. به اين ترتيب در فصل آينده اسدي كاپيتان اول و نصرتي كاپيتان دوم تراكتورسازي خواهند بود. مهدي كياني با توجه به سابقه‌اش در تبريز، كاپيتان سوم تراكتورسازي است و ابراهيمي هم بعد از او در اولويت قرار دارد.

 

صبا قم
1 - مرتضي كاشي
2 - محسن خليلي
3 - بهمن طهماسبي

 

فصل گذشته سهراب بختياري زاده كاپيتان اول تراكتورسازي بود و در غياب او مرتضي كاشي بازوبند را مي‌بست. با توجه به تجربه رضا عنايتي، در نبود بختياري زاده و كاشي او كاپيتان صبا مي‌شد. حالا با توجه به تغييرات در صبا تمام اين معادلات بر هم خورده است. رفتن بختياري زاده باعث شده مرتضي كاشي كاپيتان اول صبايي‌ها در ليگ دوازدهم باشد.

 

ساير بازيكنان كم‌تجربه هستند و شرايط كاپيتاني ندارند، به جز محسن خليلي و بهمن طهماسبي. گل‌محمدي كاپيتان‌هاي دوم و سوم خود را معرفي نكرده، اما به نظر مي‌رسد خليلي و طهماسبي گزينه‌هاي مناسبي براي كاپيتاني صبا در غياب كاشي باشند.


مس كرمان
1 - فرزاد حسين‌خاني
2 - رضا عنايتي
3 - فرهاد سالاري پور

 

حسين‌خاني چند فصلي است كاپيتان اول مسي‌هاست و براي ليگ دوازدهم هم اين عنوان را در اختيار خواهد داشت. او براي به دست آوردن بازوبند كاپيتاني با افراد زيادي جنگ داشته كه اصلي ترين آنها كسي نبوده جز عباس محمدي. فصل گذشته در غياب حسين خاني اين قاسم دهنوي بود كه بازوبند كاپيتاني را بر بازو مي‌بست اما حالا بارفتن او معادلات كاپيتاني مس كمي پيچيده شده است. بر اساس شنيده‌ها قاسمپور تصميم گرفته با توجه به تجربه عنايتي او را كاپيتان دوم تيمش كند تا در غياب حسين خاني مس به مشكل نخورد. اين طور كه به نظر مي‌رسد فرهاد سالاري پور هم كاپيتان سوم مسي‌ها در ليگ دوازدهم خواهد بود.


ملوان انزلي
1 - پژمان نوري
2 - مازيار زارع
3 - بابك پورغلامي

 

فصل گذشته بابك پورغلامي در اكثر بازي‌ها كاپيتان ملوان بود و در غياب او بازيكناني مثل سعيد سالارزاده و عليرضا رمضاني بازوبند را بر بازو مي‌بستند اما حالا براي ليگ دوازدهم قضيه كاملا فرق كرده است. پژمان نوري و مازيار زارع كه هر كدام در مقطعي كاپيتان اول ملوانان بوده‌اند حالا به اين تيم بازگشته‌اند تا پورغلامي كاپيتان سوم تيم بندر انزلي شود. با توجه به سابقه پژمان نوري، بدون هيچ ترديدي او كاپيتان اول ملوان در ليگ دوازدهم خواهد بود و در غياب او اين مازيار زارع است كه بازوبند را بر بازو مي‌بندد. بر اساس شنيده‌ها فرهاد پورغلامي روي كاپيتاني حسين بادامكي هم نظر مثبت دارد و هيچ بعيد نيست او را كاپيتان سوم تيمش بكند.


راه‌آهن
1 - حسين پاشايي
2 - ابراهيم كريمي
3 - مهدي زارعي

 

در ليگ يازدهم حسين پاشايي كاپيتان اول راه‌آهن بود و در اكثر بازي‌ها هم به عنوان بازيكن فيكس به ميدان مي‌رفت. حسن رودباريان هم كاپيتان دوم تيم علي دايي بود كه در غياب پاشايي بازوبند كاپيتاني را بر بازو مي‌بست. ابراهيم و فرشيد كريمي هم كاپيتان‌هاي سوم و چهارم راه آهن فصل گذشته بودند.

 

حسين پاشايي براي فصل آينده در راه‌آهن ماندني شد تا كماكان كاپيتان اول تيم علي دايي باشد. با رفتن رودباريان، بعد از او ابراهيم كريمي كاپيتان راه‌آهن خواهد بود. بعد از ابراهيم كريمي از لحاظ كسوت، كاپيتان سوم فرشيد كريمي است، اما با توجه به اينكه او هيچ وقت حاضر نيست بازوبند ببندد، بايد مهدي زارعي را كاپيتان سوم طلايي‌پوشان دانست.


ذوب آهن
1 - محمد صلصالي
2 - مهدي رجب زاده
3 - سپهر حيدري

 

فصل گذشته محمد صلصالي كاپيتان اول ذوب‌آهن بود و در اغلب بازي‌ها بازوبند كاپيتاني را بر بازو بست. در غياب او قاسم حدادي فر در نيم فصل اول و فرشيد طالبي در نيم فصل دوم كاپيتاني ذوب آهن را تجربه كردند. ذوب آهن براي ليگ دوازدهم با تغيير و تحولات زيادي رو به رو شده، از بازيكن گرفته تا مربي و همين مساله معادلات كاپيتاني ذوب را حسابي پيچيده كرده است. مهدي رجب زاده و سپهر حيدري كه هر كدام سابقه كاپيتاني در ذوب را در كارنامه دارند حالا به اين تيم بازگشته‌اند و جزو با سابقه‌ها به حساب مي‌آيند. بر اساس شنيده‌ها كاپيتان اول ذوبي‌ها در ليگ دوازدهم همان محمد صلصالي خواهد بود و كربكندي هنگام تمديد قرارداد به او قول بازوبند را هم داده است. بعد از صلصالي رجب زاده كاپيتان دوم تيم خواهد بود و حيدري هم در غياب اين 2 بازيكن بازوبند كاپيتاني را خواهد بست.

 

داماش
1 - محمدرضا مهدوي
2 - سيد رضا چاووشي
3 - مرتضي ابراهيمي

 

محمدرضا مهدوي يكي از با سابقه ترين بازيكن‌هاي داماش به حساب مي‌آيد و چند سالي است بازوبند كاپيتاني اين تيم را بر بازو مي‌بندد. فصل گذشته حضور بازيكني مثل مهدوي كيا هم باعث نشد كاپيتان داماش تغيير كند. از همين رو پيش بيني مي‌شود در ليگ دوازدهم هم كماكان مهدوي كاپيتان اول داماشي‌ها باشد. بعد از مهدوي چاووشي كاپيتان داماش بوده و در فصل آينده هم كاپيتان دوم تيمش خواهد بود. بعد از اين 2 بازيكن اولويت كاپيتاني با عليرضا نظيف كار است كه سال‌ها در داماش توپ زده است و كاپيتان سوم اين تيم به حساب مي‌آيد. البته مرتضي ابراهيمي در آخرين روزهاي فصل نقل و انتقالات به داماش پيوست تا او كاپيتان سوم داماش در ليگ دوازدهم شود.

 

نفت آبادان
1 - روح‌ا... عرب
2 - عباس مرداسي
3 - علي ممبيني

 

فصل گذشته اميد شريفي نسب كاپيتان اول نفتي‌ها بود اما در نيم فصل دوم نيمكت نشين شد. در غياب شريفي نسب اين علي ممبيني بود كه بازوبند كاپيتاني را بر بازو مي‌بست. با خداحافظي شريفي نسب از فوتبال حالا معادلات كاپيتاني نفت هم برهم خورده است. براي ليگ دوازدهم روح ا... عرب كاپيتان اول نفتي‌ها خواهد بود و در غياب او علي ممبيني بازوبند را خواهد بست. عباس مرداسي هم كاپيتان سوم نفت به حساب مي‌آيد. بعد از اين بازيكنان رسول نويدكيا براي بستن بازوبند در اولويت خواهد بود.

 

نفت تهران
1 - هادي شكوري
2 - ميثم آقابابايي
3 - سوشا مكاني

 

در دو فصل گذشته حميدرضا فتحي، كاپيتان اول نفت تهران بود و خيلي‌كم پيش آمد نيمكت‌نشين شود. حالا با جدايي او به نظر مي‌رسد بازوبند به سوشا مكاني برسد، اما مخالفت اين بازيكن باعث شد هادي شكوري كاپيتان اول نفت تهران در ليگ دوازدهم شود. در غياب شكوري، ميثم آقابابايي و سوشا مكاني كاپيتان‌هاي بعدي نفت تهران خواهند بود.

 

پيكان، آلومينيوم و گهر زاگرس

 

تيم‌هاي تازه صعود كرده به ليگ برتر وضعيت مشخصي در رابطه با بحث كاپيتاني خود براي ليگ دوازدهم ندارند. در پيكان محمدرضا طهماسبي كه فصل گذشته كاپيتان اول تيمش بود، قراردادش را تمديد كرده اما به نظر نمي‌رسد مهره فيكس ويسي باشد و از همين‌رو كاپيتان ثابت پيكان هنوز مشخص نيست. آلومينيوم و گهر هم در تركيب خود تغييرات فراواني داشته‌اند و حالا بايد ديد با چه كاپيتان‌هايي در ليگ شركت مي‌كنند. در گهر عليرضا نيكبخت‌واحدي بازيكن باسابقه تيم نيست، اما سابقه ملي فراواني دارد و حالا بزرگتر تيم محسوب مي‌شود، اما تارتار بازوبند را به او خواهد داد.

 

سايپا
1 - ابراهيم صادقي
2 - مجيد ايوبي
3 - مجيد غلام نژاد

 

همانند سال‌هاي گذشته صادقي در ليگ يازدهم هم كاپيتان اول نارنجي پوشان بود. در غياب صادقي، كريم انصاري فر بازوبند كاپيتاني را بر بازو مي‌بست و كاپيتان دوم سايپا به حساب مي‌آمد. براي ليگ دوازدهم كماكان خود صادقي كاپيتان اول سايپا خواهد بود اما با رفتن انصاري فر كاپيتان دوم تغيير مي‌كند. بر اساس سابقه مجيد ايوبي كاپيتان دوم سايپا در ليگ دوازدهم خواهد بود. در غياب صادقي و ايوبي اين مجيد غلام نژاد خواهد بود كه بازوبند كاپيتاني را بر بازو مي‌بندد و رهبر نارنجي پوشان در زمين مي‌شود.

 

فولاد
1 - بختيار رحماني
2 - اسماعيل شريفات
3 - مهدي امير آبادي

 

فصل گذشته جلال كاملي مفرد كاپيتان اول فولاد بود و در غياب او بختيار رحماني بازوبند را بر بازو مي‌بست اما حالا با رفتن كاملي مفرد اوضاع كمي فرق كرده است. بر اساس سابقه بختيار رحماني كاپيتان اول فولاد در ليگ دوازدهم به حساب مي‌آيد و بعيد است فركي بازوبند را به بازيكني غير از او بدهد. جدايي بازيكنان با سابقه فولاد باعث شده در غياب رحماني بازوبند به اسماعيل شريفات برسد. البته فركي براي كاپيتاني تيمش يك گزينه ديگر را هم مد نظر دارد و او كسي نيست جز مهدي امير آبادي. كاپيتان فصل گذشته استقلال، يكي از گزينه‌هاي فركي براي كاپيتاني فولاد در ليگ يازدهم خواهد بود.


فجر سپاسي
1 - رضا حقيقي
2 -؟
3 -؟

 

در ليگ يازدهم مهدي رجب زاده كاپيتان اول فجري‌ها بود و در غياب او مهرداد كريميان بازوبند را بر بازو مي‌بست اما با رفتن اين 2 بازيكن محمود ياوري براي انتخاب كاپيتان تيمش با ترديد‌هاي رو به رو شده است. ياوري هنوز براي انتخاب كاپيتان تيمش به نتيجه نهايي نرسيده اما اين طور كه به نظر مي‌رسد گزينه اول و آخر او رضا حقيقي شانديز است. او در حال حاضر جزو با سابقه‌هاي فجر به حساب مي‌آيد و حضورش در تيم ملي هم به او كمك خواهد كرد تا در ليگ دوازدهم كاپيتان اول نماينده شيراز باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, توسط حسین حیدری | لينك ثابت |
عناوين مطالب
حقیقی: دنبال اولین پیروزی با پرسپولیس هستم
بازخوانی یک مصاحبه تاریخی با علی کریمی (2)
درگیری لفظی قلعه نویی و اکبرپور
بازگشت انصاری فرد به لیست پرسپولیس
آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اعلام شد
باشگاه سپاهان: بیانیه «پرسپولیس خیلی وقت است که مسموم است» كار ما نبود
20 مسافر ايراني براي حضور در جام جهاني فوتسال مشخص شدند
میثاقیان: سرم برود هم نمی گذارم پرسپولیس برنده شود
حواشی بازی پیکان و فولاد؛ درگیری مبعلی و شریفات و ناراحتی شدید ویسی از شکست سنگین
گل محمدی با پرسپولیس ثبت کرد
مرفاوی سرمربی پرسپولیس شد!
کریمی به درفشی فر بازگشت و انفرادی تمرین کرد
میلاد نوری: توقع نداشتم گل محمدی به خاطر پرسپولیس از صبا برود
اشجاري: مانوئل هيچ چيزي از فوتبال نمي فهمد/ مایلی کهن می آمد پرسپولیس الان صدرنشین بود
محمدخاني: وقتي تلويزيون را روشن مي كنيم پرسپوليس 2 بر صفر عقب است/ کریمی را زنداانی کرده اند
رویانیان 350 میلیون میخواهد تا جی لوئید ساموئل و کریم انصاری فرد معاوضه بشوند.
ستاره قلیانی پرسپوليس کیست؟
ستاره قلیانی پرسپوليس کیست؟
جلسه رویانیان، کریمی و گل‌محمدی برگزار شد | جادوگر در آستانه برگشت به پرسپولیس
ماجرا پیچیده شد، آزمایشگاه از پرسپولیسی‌ها دو روز فرصت بیشتر خواست
عابدزاده: به زودي قراردادم را با پرسپوليس ثبت مي کنم
پولادی در اختیار مربی بدنساز تیم قرار گرفت
عليرضا محمد: آه پدر و مادرم پشت پرسپوليس است
پرسپوليس ـ آلومينيوم، كدام يك ديگري را از بحران خارج مي كند؟
نورمحمدی: یک چشممان به بازی بود، یک چشممان به بچه ها
گل محمدی: حرف آخر را ژوزه می زند/ درست نیست هر روز صحبت کنم
با رای کمیته استیناف/ دیدار پرسپولیس و آلومینیوم بدون تماشاگر برگزار می شود
چشمه سری خبر داد / علی عسگر بازی مقابل آلومینیوم را از دست داد ؛ پولادی آماده شد
عنایتی به استقلال می آید تا راه ورود مجیدی بسته شود !
ژوزه: از سرمربیگری تیم پرسپولیس کنارگیری نمی کنم
رویانیان: به ژوزه کارت زرد می دهم/جریمه 10 درصدی بازیکنان به جز 4 نفر
رییس هیئت مدیره صبا : با جدایی گل محمدی از صبای قم موافقت می کنیم
دایی:دلم سوخت و دو ملی پوش را اخراج نکردم/ منتقد نیستم اما می گویم آقای کروش دقت کن!
تیم کشتی پرسپولیس هم از جویبار وارد لیگ برتر می شود!
نیکی کریمی: از کودکی طرفدار استقلال بودم.
پروین: بادامکی بهترین گزینه برای جانشینی کریمی است / ساموئل بهترین جانشین برای سوسا است.
ساموئل ساز جدایی را کوک کرده؟/ پرسپولیس بهترین مقصد!
اتمام حجت مدیر عامل پرسپولیس با سرخپوشان
رهبری فرد:فرهاد کاظمی یا جلالي به درد پرسپوليس مي خورند/ مدیران پرسپولیس فقط لجبازی می کنند
بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند + فیلم و عکس
اعلام نتایج نهایی نظرسنجی انتخاب برترین خوانندگان تاریخ موسیقی ایران
پرسپولیس با 18 بازیکن به اردو رفت
تارتار: فقط در پرسپولیس دستیار می شوم/ژوزه حق دارد دستیارش را انتخاب کند
ژوزه: درگیری کریمی و نوری طبیعی بود/ 5 ماه از لیگ در اختیار تیم ملی است
طلسم 182 روزه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی!
خط خورده های پرسپولیس مشخص شدند/ پیشگو در تمرین سرخپوشان!
برترین گلزنان ایران در مقدماتی جام جهانی
مایلی کهن : چرا نمي رويد اقای رویانیان؟ / پرسپولیس را به من بدهند تا درستش کنم
اتمام حجت لس آنجلس بلوز با پرسپوليس/ در فيفا منتظرتان هستيم!
انتقاد از بازیکنان میلیاردی فوتبال در سریال خانه اجاره ای/ علی انصاریان در نقش یک فوتبالیست


کد برنامه ونتایج بازی های لیگ برتر ایران برای خبرگزاری فوتبال لیگ برتر ایرانwww.mozagod.mihanblog.com
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس